Hainute ieftine, noi second hand pentru copilul tau! La noi gasesti hainute pentru copiii folosite, dar in stare buna; poti face schimb daca ai hainute care iau ramas mici copilasului tau astfel mentii garderoba copilului mereu noua! Nu ezita, toti cei care au comandat de la noi pot confirma, hainutele expuse sunt de o calitate extraoridanra!

luni, 5 septembrie 2011

Cum a inceput totul?!...

...a inceput odata cu  fetita mea de numai 5 luni. A venit in viata noastra si a adus multa bucurie, la fel ca si copilasii domniilor voastre, sunt sigura! Nu trebuie sa mai spun cum ne-a schimbat viata, pentru ca daca cititi blogul acesta, trebuie sa aveti si voi macar un copilas prin preajma care sa va fi dat viata mai mult sau mai putin peste cap.
 Si uite asa, pe langa scutece si suzete, carut, leagan si multe altele, am achizitionat (si primit) o multime de hainute; care mai de care mai frumoase, mai cochete! Fiecare in parte starneau zambete, exclamatii, si abia asteptam sa imi imbrac ingerasul de fata in respectivele costumatii. Am facut parada modei si o multime de fotografii, de nu ma mai saturam! Dar dupa 2- 3 purtari, hainutele au ramas mici, caci Ema crescu ....cat cresc si alti copii de varsta ei. Multe hainute au ramas mici fara sa fie purtate. Asa am ajuns la concluzia ca garderoba unui bebelus inseamna o investitie majora pe care unii parinti si-o permit, iar altii nu. Am cautat in jurul meu variante mai ieftine, si am vazut ca exista deja o piata de desfacere de hainute purtate pentru copii, cu cerere si oferta, cu clienti vechi si clienti care cumpara en-gros pentru mai multi copii. M-am bucurat sa vad asta; inseamna ca avem parinti care stiu sa se informeze, in primul rand, si apoi sa ia decizia cea mai buna privind achizitionarea garderobei juniorului.
   Avand deja hainutele ramase de la fetita mea, asta a insemnat ca puteam incepe. Apoi am adus hainute din afara Romaniei, pentru copii de toate varstele, marci bine cunoscute la nivel european sau chiar mondial, de o calitate foarte buna. Toate produsele sunt igienizate, calcate, si alese pe spranceana.
 Primesc marfa noua lunar, si fac reduceri substantiale!!! Va invit in magazinul meu virtual pentru a va face o idee, si de ce nu, poate sa si cumparati cate ceva.
   Va multumesc si va mai astept!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu